Knä- och krampfanskap

Kul att mitt knä tar stryck som fan av att jag nästan bara hoppar runt på ett ben här hemma, eftersom mina händer inte tål kryckorna längre! Speciellt inte efter SM-guldsfirandet i måndags. (Men det var det garanterat värt! Aa, förutom att smärtan hindrade mig från att träffa alla spelare på Adidas affären i onsdags, men men.)
Haha men aa, så e det när man har en totalt körd kropp som jag har! x) Men jag börjar få upp lite mer lår och vad muskler i vänsterbenet nu iaf efter allt hoppande, så nu e mitt vänsterben starkare än höger, och det syns! Illa, men det bjuder jag på! haha :p

Oh, en sak till då! Jag vet inte varför, tror det e för att gå och böjer och spänner mitt högra ben så mkt och ofta. Men så idag fick jag fan kramp i vaden där jag har gipset! Två gånger dessutom! Tror ni det var kul eller.. Kunde ju inte göra ett skit eftersom jag är helt fast i gipset, så det var bara att lida ut! xD
Lite smakprov från min dag sådär.. :)

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0