Operationen

Japp, jag har opererat mig igen. Tror nog att dom flesta har slutat att bli förvånade för länge sen. Spec med tanke på att jag alltid e skadad, eller e på sjukhus, eller har kraschat hela kroppen! xD haha men så kan det va! Och den här gången gällde min pajade fot. Så dom gjorde en ledbandstransplantation, vilket inbar att dom gick in i foten under narkos och drog ihop mitt ledband som var helt av och skruvade fast det igen. Så ska ha gips i 3 veckor med kryckor utan att få belasta den foten. Har redan skavår i händerna och på armarna kan jag lova er, skit segt med kryckor. Men får ju inte slänga dom, så måste ju som sagt.. Men efter dom veckorna så ska jag byta och ha en Air cast, som e som en skit raggig pjäcksa. haha även då med kryckfanskapen. Men sen hörni! Sen e min fossing fri! Eller aa då återstår bara månader av rehablitering, som sagt kommer ta ca. 6 månader innan jag e helt återställd. Men det e så värt det med tanke på hur trasig foten var.
Men det e en riktig icebreaker att ha gips iaf kan jag lova er :p Och ALLA kollar på en, aa förutom vissa som stirrar, spec barn. haha :p
Träffade två skit trevliga och roliga ordnings vakter igår pga det när jag o jessica va på väg in till råsunda. Lite roligt faktikst :)

Nej, det var allt för mig. Nu ska jag försöka börja med mitt arbete som ska vara klart imorgon. Eller aa om nån timme bara. Blä att jag alltid göra allt i sista stund!

Pussen! 


Kommentarer
Postat av: jessica

jag har bytt ville inte ha kvar den som va..

2009-11-05 @ 00:11:08
URL: http://mammajessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0