SM-GULD, SM-GULD, SM-GUUUULD!!! :D <3

(Gör ett nytt försök ändå, kan inte låta bli)

Så jäääävla skönt!! Går inte att beskriva hur underbart det här är alltså! Vilken dag, vilken känsla, vilket lag!! Vilken lycka!! Gud ni anar inte hur underbart det här är!! Så himla skönt att kunna ta hem guldet igen efter 11 år nu! Ni förtjänade det verkligen Gnaget!! Spec att Tjerna fick avgöra! Han om någon var ju rätt man för det och förtjänade det så mkt! 
Och Black Celebration ikväll på Råsunda, herregud vilken upplevelse! Vilken känsla, vilket drag!! Och vi fick bästa platsen sen jag och Jessica, framme vid stängslet vid ingången på norra precis framför alla spelare! Alltså herregud, den här dagen kommer jag Aldrig glömma! Det här e sann lycka kan lova er! Skulle kunna sitta här i flera timmar och beskriva den underbara känslan (om jag nu inte vore så sjukt trött), men ni skulle nog aldrig förstå om man inte upplevt det. Hahah men måste erkänna att det var jävligt jobbigt att stå där och hålla balansen på ett ben med kryckor när alla tröck på (opererade foten för ca. 1 vecka sen, berättar mer om det imorgon). För att inte tala om skavsåren jag fått i händerna och på armarna efter kryckorna. Men vad gör man inte för sitt lag, man måste ju ställa upp i vått och torrt, och det här var jävligt vått för min del hahaha. Höll ju på och ramla några gånger där också, och strackars vakten, man såg hur orolig han var att jag skulle göra illa mig eller att nån annan skulle råka göra det. Hahah han var så söt! Och sen när alla skulle ut, så vart det ju som vanligt dunder trångt, så kommer nog och tränger sig fram så ramlar rakt fram och hänger mig fast på en stackars tjej som blev jätte förvånad hahahh!!
Nej nu ska jag avrunda det här eftersom jag är så sjukt trött! Ingen aning om hur det här inlägget blev nu pga av mitt tillstånd, men det får ni leva med eftersom det andra raderades :p
Så nu ska jag ta och ladda in bilderna och filmerna från ikväll och fortsätta lyssna igenom AIK Trubadurens låtar, sen blir det sova för hela slanten med ett stort leende på läpparna!
Säger det har fortfarande gåshud, spec när man kollar på klippen på youtube, och fortfarande med ett stort leende på läpparna. Så nu är jag lycklig gott folk ett bra tag framöver!! :D



Pussen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0