Saftkalas

Hade saftkalas igår men Jessica, Therese, Thindra och Kitty. Älskar att ha det, för det innebär att jag kan baka ganska mkt, och att det mesta kommer att bli uppätit! Yehaa! :D Sen fick jag blomman jag spanat in på ett tag nu! :D Så nu e jag lycklig!
Drog förbi Jessica och Thindra sen på kvällen för att ge Thindra lite saker hon skulle få av mig :)
Sen begav jag mig till Mirran för att kika på Twilight, och han e inte så jävla snygg som alla säger..! Enda gångerna han blir snygg är när han öppnar munnen och säger något bra, fint eller nått sånt. Men inte annars! Haha gud vad alla hatar mig när jag säger det! Mohahah! :D

Men på tal om snyggingar! Hittade en sån sjukt jävla snygg puddning på Fb, så jag rullade in på hans profil för titta på hans bilder. Så SJÄLVKLART har han gjort så att bara vänner kan se hans profil! Suck, tycker inte om det funktionen! :( Men tur att han har så sjukt snygg visningsbild ;)

Nej, nu ska jag ringa Jessica och kika vad hon har för sig, så att man kan rulla till henne snart :)

Så ajöss och tack för fisken!

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0