söndag

Hade så sjuuukt kul igår på Mirrans fest! haha :D Var där från 20.00-04.30 så vi höll igång en del kan man säga, haha! Idag har dagen mest gått ut på att både jag, jossan, jessica och peter suttit och kollat på film, var ju rätt sega efter igår, och jossan och jessica börjar bli sjukt tunnisarna. Sen nu på kvällen blev det att vi skulle fika, så jag fick baka så vi satt och fikade sen drog jossan och peter ner till linköping igen. Gud vad min svenska suger för tillfället! Kan ju inte ens skriva korrekt, märker det tom själv! haha då e det illa! Antar att jag e för trött för att tänka på hur jag skriver :p

Så funderar på om han ska gå oh lägga sig, ifall man ska till skolan imorgon eller om man kanske borde göra teorin en liten stund..

Hur som hellst så ska jag inte skriva mera här för tillfället. Så sköt om er allesammans.

Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0