Teorin + sjukhus

Klarade teorin igår! Fick 59 rätt och gränsen var 52, så det var bara att gå och inhandla choklad så var min dag helt räddad! Det var så sjukt skönt att klara den på första försöket. :) Sen spenderades resten av dagen att umgås med Jessica och tönten. Sen hyrde jag och Jessica Kenny Starfighter, som vi ännu inte hade sett illa nog! Gash vad jag älskar dom! hahaha vi börja garva så sjukt mkt att det bara sprutade tårar och vi var tvungna att spola för att se det igen! Hahaha Aj, aj, aj! Rätt på knölen mellan skinkorna! hahahah älskar´t!! :D

Idag bar det av till Elisabethsjukhuset för att kolla foten igen och prata om operationen. Så nu blir det en operation igen om ca. 3 veckor. Men det värsta är att jag inte får idrotta något alls på 5-6 månader efter! Så aa det var min boxningskarriär typ..! Kul :/ Men som dom flesta känner som känner mig så vet ni att jag aldrig ger upp hoppet :)

Och imorgon mina kära läsare så är det en stor dag som kan påverka hela mitt liv framöver (fan vad seriöst det där lät bara för en liten uppkörning, som egentligen inte e så liten trotts allt). Men aa, så vi får se hur det går. Har ju en vinnarskalle, så jag går ju inte in direkt för att klara av det. Men det e ganska få som klarar det på första försöket, så aa det ska bli spännande!

Haha förresten, när jag var på sjukhuset idag så tog det ungefär 10 minuter innan min ortoped erkännde att det skulle behövas göra en helrenovering på min kropp (eller aa den e ju halft igång redan). Haha aa herrgud, illa när exakt alla läkare säger det typ xD
Och efter att ha berättat om min knöl i handleden så var man tydligen tvungen att operera bort den om man hade problem av det, vilket jag har.. Så aa.. Helrenovering nästa..! Måste jag ens säga att jag e nära att få frikort, och då betalar vi inte ens hälften av alla besök xD

Nej nu ska jag tagga till inför imorgon och äta upp min sista chokladpralin! :)

Pussen!

Ps. Chokladte e sjukt vidrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0