torsdag

Hej gott folk! Idag e jag på sjukt bra humör! :D Kollade på Idol, och fan vad jag älskade Robin B:s grej han gjorde hahaha! Sen skickade Niklas ett klipp som jag också höll på oh dö av garv åt! hahah aa herregud! http://www.youtube.com/watch?v=HUupBg6Kw0A Som sagt, eftersom jag inte lyckats få in klippet i inlägget så bjuder jag på länken, men det e lite segt i början, men fan vad värt det e sen! hahaha min humor det där! xD

Var ju förbi Mirran igår som fyllde 20 och firade henne. Oh hon va så söt!! Hon började gråta när hon fick tavlan som jag hade gjort till henne! Så himla gulligt! Och jag blev så glad att hon blev så glad över den! Hahaha så kommer hennes bror och låtsas pappa och ba "men fan Mirran, här var du ju snygg juh"! hahaha alltid så himla gulliga xD

Så på lördag blir det till att fira henne REJÄLT då hon ska ha sin fest! Yiihaa! :D Fan vad jag ser fram emot det! :D

Tills dess får jag se fram till våran kväll imorgon, som förhoppningsvis och förmodligen blir en bowlingkväll med ett helt gäng! :D

På tal om bananer så vill jag ut i det härliga mörkret under stjärnhimlen och ta en kväll/nattpromenad! Synd bara att Mirran sover nu, men kanske tar den själv sen ändå :)

Från Mirrans födelsedag, Grattis vännen! <3

Pussen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0