Ubk

Hade ju min ubk (utbildningskontroll) igår, det är precis som en uppkörning fast med en vanlig handledare så att dom ska se vad ens brister är så att man hinner över på det tills uppkörning. Och det gick faktiskt helt okej, gjorde nån miss och sen saker jag vet och kan som jag inte fattar varför jag inte gjorde ibland..! Men tur att det kom fram då och inte på uppkörningen, för den ska jag fan klara av har bestämt mig för!!
Så om 3 veckor smäller (eller förhoppningsvis inte) men ni förstår :p

Åkte till skolan idag, blir fan på dåligt humör så fort jag kommer innanför dörrarna. Det e illa! Så gick på spanskan som jag inte ens vet om jag ska läsa, men får ju fan aldrig tag på rektorn! Så vi får väl se.. Men tror jag måste gå den, och i så fall måste jag gå ett helt läsår, eftersom det e en 100 poängs kurs, och det SUGER! Vill fan ifrån den där skolan så fort som möjligt!
Fick då inte tag på rektorn idag heller för han satt och surrade med några nissar från skolverket (haha undrar om dom var där för att se varför det går så jävla dåligt för alla!? Det var det säkert :p) Så ytterligare en helt meningslös dag i skolan, plus förseningar med tåget i morse, som vanligt!

Haha ringde sjukvårdsupplysningen idag (var fan 30 minuters kö!) för att berätta om mitt sår jag fick i sommras när jag vurpade med inlinsen och berättade om att min känsel i hela smalbenet är som när en typ en fot somnar och man drar med fingrarna på den. Så känns det, så jag sa att jag trodde det var något med nerven. Så vi kom fram till att jag har en nervskada i benet, som jag kommer få leva med nu. haha säger det, jag e fan härdad alltså! xD Så får se om det blir mkt värre, för just nu blir det ju bara värre och värre. Illa när man bara e 19! xD
haha men som sagt, jag e aldrig sjuk iaf! :p

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0